FAQ - Veelgestelde vragen

Waarom is GetKicks zo goedkoop?
Om maar met de deur in huis te vallen, WEG WEG WEG! GetKicks is de laatste halte voor sneakers en kleding. Ons aanbod bestaat dan ook uit de laatste maten en modellen uit oude voorraden, outlets en faillissementen van sneakerwinkels. Door het aanbieden van deze restpartijen kan GetKicks een ECHTE Online Sneaker Outlet zijn. Wil je mee weten over GetKicks? Bezoek de pagina 'over GetKicks'.

 

Ik heb zojuist mijn bestelling geplaatst, wat nu?
Sit back and relax! Zodra je een bestelling geplaatst hebt bij GetKicks, ontvang je binnen enkele minuten een bevestigingsmail. Dit betekent dat wij je bestelling hebben ontvangen. Je bestelling wordt binnen 1-2 dagen verzonden en je wordt hierover geïnformeerd via de mail.

Heeft GetKicks een fysieke winkel en is ophalen mogelijk?
Nee en jazeker. We hebben geen pop-up locatie die te bezoeken is. Echter is ophalen en/of komen passen geen probleem! We doen dit alleen op afspraak. Je kan gemakkelijk een afspraak maken. Stuur een bericht naar: +31653608714 met het model, de maat en het liefste nog een foto van het product. Stuur ook gelijk het moment waarop je langs wilt komen. We zijn 7 dagen in de week beschikbaar van 10:00u tot 18:00u.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
In de meeste gevallen wordt je aankoop de volgende werkdag geleverd!* Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een mail met een persoonlijke trackingpagina. Houdt deze pagina in de gaten om op de hoogte te blijven van de bezorging.

    • Nederland: 1-3 dagen
    • België: 1-5 dagen
    • Frankrijk: 2-7 dagen
    • Duitsland: 2-7 dagen
    • Overige deel van Europa: 2-10 dagen

*De genoemde leveringstijd is een schatting op basis van onze ervaringen. Dit is een gemiddelde en kan afwijken door omstandigheden die niet door ons beïnvloed worden.

Mijn bestelling is niet naar wens, kan ik mijn aankoop retourneren?
Jazeker, GetKicks geeft 100% geld terug garantie op bestellingen die binnen 14 dagen worden teruggestuurd. Meer informatie over het retourneren en ruilen van je bestelling vind je op de pagina 'Retourneren en Ruilen'.

Oeps! Ik heb een type fout gemaakt bij het bestellen...
Geen probleem, dat is menselijk. Wanneer je een typefout hebt gemaakt of een verkeerd adres hebt doorgegeven kunnen we dit samen oplossen. Probeer ons gelijk te benaderen met de volgende gegevens: Bestelnummer, oude (foute) adres, nieuwe (juiste) adres en je overige persoonlijke gegevens. Deel deze info met: Info@getkicks.nl of Whatsapp: +31653608714 en we helpen je zo snel mogelijk!

 

Mijn vraag is nog niet beantwoord. Hoe kom ik aan een antwoord?
We helpen je graag verder! Stuur ons een bericht via de contactpagina of kom direct in contact met onze servicedesk via whatsapp: +31653608714 (Klik op het nummer om verbonden te worden.)

Vermeldt je bestelnummer en gegevens om zo snel mogelijk een reactie te ontvangen. We proberen je zo snel mogelijk te helpen. Mogelijk kan het wat langer duren door de grote hoeveelheid aan berichten die wij ontvangen. Bedankt voor je begrip!

- Team GetKick

 

NL
NL